رادیاتور و لوکس آنیت
پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید

پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید

اندیشه، پژوهش و کشف واقعیت‌های جدید، مهم‌ترین شرط رسیدن به رفاه عمومی و استقلال یک کشور است. اهمیت به پژوهش و بها دادن به پژوهشگران و دانشمندانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند؛ نقش به‌سزایی در رسیدن به خودکفایی دارد. از این‌رو 25 آذر به عنوان روز پژوهش نام‌گذاری شده است تا با تقدیر از پژوهشگران به آنان انگیزه داده شود. 

دلیل نامگذاری روز پژوهش

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در تقویم ایران روز 25 آذر به منظور ارج نهادن به مقام پژوهشگر و کار مهمی که این دسته از افراد انجام می‌دهند؛ از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز پژوهش نام‌گذاری شد. 

چرا پژوهش مهم است؟

پژوهش، یکی از بنیادی­ترین پیش نیازها برای پیشرفت و توسعه یک کشور است. میزان قدرت سیاسی و خودکفایی­های اقتصادی هر کشور به پژوهش و تحقیقات علمی آن متکی است. واضح است یکی از موارد اصلی و تاثیرگذار در روند همه جانبه­ یک کشور پژوهش است، تا آن­جا که مسیر موفقیت تمام فعالیت­های مرتبط با توسعه، از قبیل صنایع، کشاورزی، دامداری و خدمات از وادی پژوهش می­گذرد.

عدم پرداختن به حوزه پژوهش موجب خواهد شد که عملا هیچ دانش جدیدی تولید نگردد و توسعه­یافتگی دچار سکون گردد. در این بین استقلال کشور تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت و عواقب جبران ناپذیر آن متوجه نسل های آینده کشور خواهد شد.

شعار هفته پژوهش و فناوری در سال 1399: "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید"

شرکت آنیت به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه تولید تاسیسات گرمایشی، همواره برای امر پژوهش، تحقیق و توسعه ارزش قائل شده است. چراکه باور داریم «پژوهش» یکی ازعوامل توسعه دهنده اقتصادی است. در راستای همین اعتقاد و باور؛ ما همواره در جهت پیشرفت به امر تحقیق و پژوهش اهتمام ورزیده ایم و توانسته ایم محصولاتی نوین را به مصرف کنندگان خود ارائه کنیم و افزایش سالانه حجم تولید محصولات آنیت، مهر تایید بر اهمیت پژوهش و اعتبار تحقیقات آنیت در حوزه تاسیسات گرمایشی می باشد. این اعتبار نه تنها در محدوده جغرافیایی کشور عزیزمان، بلکه در گستره بین المللی نیز شایان توجه است. 

یکی از ارکان اصلی مجموعه آنیت، ارائه محصولی نوین بر پایه نوآوری، عدم کپی کاری و انجام تحقیقات علمی است. شرکت آنیت دارای مجوز تحقیق و توسعه بوده و خوشبختانه تا کنون با بهره مندی از نیروهای متخصص در این زمینه که سابقه فعالیت در سازمان های تحقیقاتی اروپایی داشته اند، موفق به توسعه تکنولوژی ها و ارائه محصولاتی خاص به مصرف کنندگان شده ایم.

آنیت بر این باور است که آنچه در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد باید دارای بالاترین سطح کیفی باشد و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، احترام به محیط زیست، اهمیت بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و ... همگی مستلزم ایجاد نوآوری و پژوهش در زمینه فعالیت شرکت است. بدون صرف زمان، هزینه و تجهیزات نمی‌توان این ویژگی‌ها را در محصول به وجود آورد. کپی کاری و تولید محصولات مشابه بدون ایجاد ارزش افزوده برای مصرف کننده از خط قرمزهای این مجموعه است. 

در همین راستا و با توجه به کارنامه موفق در حوزه پژوهش، شرکت آنیت به عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر استان مرکزی طی دو سال متوالی در سال های ۹۷ و ۹۸ در روز پژوهش برگزیده شد و همچنین از مدیران واحد تحقیق و توسعه آنیت نیز چندین بار به عنوان پژوهشگر برتر در روز پژوهش تقدیر به عمل آمده است.

امید است این روند رو به رشد، همچنان ادامه یافته و آوازه آنیت را بیش از پیش در تمامی نقاط جهان بگستراند.

بازگشت 3 سال پیش