رادیاتور و لوکس آنیت
حوله خشک کن برقی به سبد محصولات آنیت اضافه شد.

حوله خشک کن برقی به سبد محصولات آنیت اضافه شد.

با توجه به محدودیت های فضایی منازل و همینطور مطلوبیت استفاده از سیستم گرمایشی در حمام ، این روزه حوله خشک کن به یک تجهیز اصلی در حمام ها تبدیل شده است. صرف نظر از فصل گرم یا سرد وجود سیستم گرمایشی در حمام رضایت بخش است و علاوه بر گرم کردن فضای حمام ، بهره مندی از آن برای خشک کردن سریع تر لباس های خیس در هر فصلی ، به جزئی از مطلوبیت های استفاده از این وسیله گرمایشی تبدیل شده است . 

حوله خشک کن های موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند : 

1. حوله خشک کن هایی که به سیستم گرمایشی منزل ( پکیج و یا موتورخانه ) متصل هستند و از طریق جریان آب گرم لوله کشی مخصوص رادیاتور ، گرم می شوند . 

2. حوله خشک کن های برقی که منبع تامین انرژی در آن ها برق می باشد . حجم داخلی این نوع حوله خشک کن ها ، توسط محلولی خاص  و یا روغن پر شده و با یک المنت گرم می شوند. 

بنابراین ، همانطور که مشخص است برای منازلی که سیستم گرمایش مرکزی دارند که در تابستان سیستم گرمایشی رادیاتور خاموش می باشد با بهره مندی از حوله خشک کن های برقی در حمام ، می توان در هر فصلی از سال حتی در تابستان حوله خشک کن گرم داشت و از مزیت های آن بهره مند شد. 

شرکت آنیت ، به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه تولید سیستم های گرمایشی نوین ، در واحد تحقیق و توسعهR&D  خود اخیرا موفق به طراحی و تولید حوله خشک کن های برقی شده است. حوله خشک کن های آنیت دارای مزایای مختلفی هستند .

1.بهره مندی از رادیاتور آلومینیومی با درجه خلوص 97/99 % که باعث می شود رادیاتور به سرعت و به صورت یکنواخت گرم شود. بنابراین حوله خشک کن های برقی آنیت نسبت به حوله خشک کن های فولادی موجود در بازار بسیار سریع تر گرم می شوند و شروع به انتقال حرارت با محیط می کنند. 

2.طراحی پره ها به صورت فین بسته می باشد که باعث ایجاد جریان همرفتی بالایی می شود . 

3.استفاده از المنت با ترموسویج ژاپنی که 100% ضد آب و Waterproof می باشد. 

4.استفاده از المنت شیشه ای سیلیکونی با کیفیت صادراتی .  

5.کابل ارت دار با کیفیت بالا به طول 1.5 متر 

6.بهره مندی از محلول شیمیایی با فرمول خاص (آلمانی) که 10 الی 15 درجه نسبت به روغن و ترکیبات دیگر گرم می شود و گرمایش یکنواختی ارائه می کند.

حوله خشک کن های برقی آنیت ، در مدل های مختلف از جمله : حوله خشک کن شیشه ای و حوله خشک کن بدون شیشه درطرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام می تواند به عنوان یک المان طراحی در نظر گرفته شود . شما می توانید منطبق با فضای داخلی حمام خود از طرح های اختصاصی که روی شیشه رادیاتورهای برقی شیشه ای قابلیت چاپ دارند بهره مند شوید و یا از بین رنگ های طلایی ، مشکی ، سفید ، شامپاینی و... مطلوب ترین انتخاب خود را برای داشتن حمامی گرم و چشم گیر داشته باشید.


350 Watt

W

Input

220 V

V

Voltage

50-60 Hz

Hz

Frequency

1.5 amp

amp

Electric Current

IP44 protection, against dripping water.


IP rate 


بازگشت 4 سال پیش