روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، بهانه ای برای تکرار اهمیت استفاده موثر و مطلوب از زمان، امکانات، سرمایه، فرصت ها و نیروی انسانی در جهت تولید، بهینه سازی مصرف و در نتیجه ، رسیدن به رشد و شکوفایی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی در جامعه است. بهره وری در لغت معنای بهره بر، سودبرنده و کامیاب و همچنین به مفهوم راندمان و بازده است . گروه صنعتی آنیت ، به عنوان یک شرکت پیشرو ، همواره در خصوص افزایش بهره وری ، سرمایه گذاری های کلانی انجام داده . بهره وری فقط منحصر به بهینه سازی مصرف نبوده و همواره افزایش کیفیت و افزایش چرخه عمر محصول و افزایش ضریب مطلوبیت در بین مصرف کنندگان برای این گروه صنعتی ارجحیت داشته است .  ما معتقد هستیم هر یک از ما به عنوان ساکنین زمین مسئولیت اجتماعی و انسانی داریم تا از منابع در دسترس خود به نحو بهینه استفاده کنیم تا سهمی از این منابع برای آیندگان نیز به جا بگذاریم در کنار اینکه خود نیز با کیفیت و مطلوبیت بالا زندگی کنیم .

بهره وری : 

 

بهره ‌وري را مي‌ توان هوشيارانه و آگاهانه ‌تر كار كردن بيان كرد نه سخت تر كار كردن.

در همین راستا گروه صنعتی آنیت در واحد تحقیق و توسعه خود تا کنون به نتایج منحصر به فردی در طراحی و تولید رادیاتور دست یافته که در نتیجه آن مزیت های رقابتی خاصی در زمینه بهره ورتر شدن محصولات تولیدی این شرکت به همراه داشته است . 

بهره وری در آنیت همانطور که مشخص گردیده از دیدگاه مصرف کنندگان محصولات علاوه بر منظر تولید در نظر گرفته شده است . 

با توجه به اینکه بهره وری بدون ارتقای کیفیت، امری بیهوده است  ، آنیت همواره به دنبال راهکارهای نوآورانه برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود بوده . تکنولوژی های به کار رفته در محصولات آنیت با رویکرد کاهش میزان مصرف سوخت در کنار افزایش ظرفیت حرارتی و کارآیی ، اثبات کننده این مطلب است . 

بیشترین تمرکز فعالیت های تحقیق و توسعه در شرکت آنیت در وهله اول ، تولید محصول باکیفیت با خاصیت کاهش هزینه های جاری مصرف کننده بوده است. رادیاتورهای آنیت دارای گرید انرژی  می باشند . و تنها رادیاتور موجود در بازار است که از تکنولوژی LOW TEMPERATURE بهره می برد . این تکنولوژی که در حال حاضر در انحصار شرکت آنیت است به مصرف کننده انعطاف پذیری کاملی می دهد که دمای مطلوبی در ازای مصرف کمتر گاز داشته باشد و با کارکردن در محدوده دمای آسایش نیازی به مصرف گاز بیشتر ندارد. رادیاتور های LOW TEMPERATURE  می توانند در دماهای پایین آب نیز حداکثر کارآیی را داشته باشند و این یعنی بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش بهره وری برای مصرف کننده . ضمنا گروه صنعتی آنیت به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، استفاده از تکنولوژی دو جداره ضد خوردگی و همچنین رعایت استانداردهای ملی و بین المللی محصولی را به مشتری ارائه می نماید که طول عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارد و این مسئله نیز باعث افزایش ضریب مطلوبیت از دیدگاه مشتری می باشد و از صرف هزینه های زیادی در آینده جلوگیری می کند.