رادیاتور و حوله خشک کن های برقی همانطور که در مقاله های قبلی به صورت کامل توضیح داده شده، دارای مزیت های بیشماری هستند که آنها را به محصولاتی نوین تبدیل کرده است. رادیاتورهای برقی بی نیاز از پکیج و یا سیستم تامین آب‌گرم به صورت مجزا در هر فضا و فصلی مورد استفاده قرار می گیرند. میزان انعطاف‌پذیری بالایی که رادیاتور و حوله خشک‌کن های برقی به کاربران ارائه می دهند، به نحوی است که به عنوان محصولی کارآمد در هر فضایی اعم از مسکونی، تجاری و اداری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. 

شرکت آنیت به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه، همواره در استفاده از تکنولوژی های نوین و کارآمد پیشقدم بوده و این بار نیز با تجهیز رادیاتورهای برقی خود به سیستم کنترل هوشمند، توانسته است میزان کارآیی رادیاتورهای برقی خود را افزایش داده و کاهش مصرف برق را نیز در پی داشته باشد. 

همانطور که مشخص است سیستم قطع کننده جریان در المنت، یکی از الزامات یک رادیاتور برقی می باشد. رادیاتور برقی و حوله خشک‌کن برقی آنیت مجهز به المنت‌هایی با سنسور داخلی هستند، که جلوی بیش از حد گرم شدن المنت را گرفته و اصولا زمانی که دمای رادیاتور به 70 درجه می رسد، جریان المنت را قطع می‌کند. علاوه بر این جهت ایجاد امنیت بالاتر، مدار داخلی دارای یک فیوز امنیتی می‌باشد که در صورتی که سنسور به هر دلیلی عمل نکند، در دماهای بالاتر از 90 درجه سانتیگراد جریان را به کلی قطع می‌کند.
 

 این المنت ها تولید کشور ایتالیا بوده و مونتاژ و کنترل کیفی در کشور ترکیه به انجام می رسد. المنت های کنترلی آنیت دارای گارانتی و استاندارد اروپا و ترکیه می باشند.  


طرز کار سیستم کنترلی : 

المنت های کنترلی هوشمند مجهز به تایمر در رادیاتورهای برقی آنیت



دکمه تایمر در این المنت ها جهت تنظیم زمان خاموش شدن اتوماتیک دستگاه می باشد. کنترل دستگاه قابلیت تنظیم ساعت خاموش شدن را از 1 تا5 ساعت در اختیار کاربران قرار می دهد.

قسمت هایی از نتیجه آزمون Test Report  المنت : 

تنظیم و گردآوری: گروه تحقیق و توسعه آنیت